چانه سیاسی شایعات وزارت کشور اخبار سیاسی و اجتماعی

چانه: سیاسی شایعات وزارت کشور اخبار سیاسی و اجتماعی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری بازی مسی و سبک زندگی رونالدو را دوست دارم/ عاشق بازی علی کریمی بودم ، آزاده زارعی

    آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون به خبرورزشی گفت: به خاطر نقش در یک فیلم با ظاهر پسرانه تا در ورزشگاه رفتم، ولی ترسیدم به داخل بروم.

    بازی مسی و سبک زندگی رونالدو را دوست دارم/ عاشق بازی علی کریمی بودم ، آزاده زارعی

    آزاده زارعی: بازی مسی و سبک زندگی رونالدو را دوست دارم/ عاشق بازی علی کریمی بودم

    عبارات مهم : سپاهان

    آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون به خبرورزشی گفت: به خاطر نقش در یک فیلم با ظاهر پسرانه تا در ورزشگاه رفتم، ولی ترسیدم به داخل بروم.

    به گزارش خبرورزشی، آزاده زارعی نخستین بار با بازی در نقش «باران» در سریال تلویزیونی آوای باران صورت شد. این بازیگر جوان که هم اکنون مشغول بازی در سریال سال های دور از منزل به کارگردانی مجید صالحی جهت شبکه نمایش خانگی هست، به شدت علاقه مند به فوتبال است و به غیر از آنکه هم اکنون در تیم فوتسال بازیگران و صورت های معروف عضویت دارد، سابقه بازی در تیم بانوان سپاهان را در کارنامه دارد و قبل از اینکه وارد دنیای هنر و بازیگری شود، فوتبالیست بوده هست. زارعی در گفتگو با خبرورزشی حرف های جالبی زده که خواندن آن خالی از لطف نیست.

    بازی مسی و سبک زندگی رونالدو را دوست دارم/ عاشق بازی علی کریمی بودم ، آزاده زارعی

    *شما عضوی تیم بازیگران و صورت های معروف هستید، شرایط این تیم چطور است؟

    اصولاً در تیم بازیگران و صورت های معروف چه مردها و چه بانوان، به علت اینکه اکثراً درگیر کار های هنری خود هستند، کمتر وقت پیدا می کنند در تمرینات حضور فعال داشته باشند، ولی تلاش می کنند شرایط بدنی و آمادگی جسمانی ارزش را حفظ کنند و به اصطلاح روی فرم بمانند. کلاً فضای تمرین تیم بازیگران و صورت های معروف هم خیلی خوب و صمیمی است و من به شخصه خیلی خوشحالم که عضوی از این تیم هستم و جو تیم را دوست دارم. ضمن اینکه هرچند وقت یک بار مسابقه ای به مناسبت های متفاوت برگزاری می کنیم.

    *فوتبال بازی کردن چه حسی دارد؟

    آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون به خبرورزشی گفت: به خاطر نقش در یک فیلم با ظاهر پسرانه تا در ورزشگاه رفتم، ولی ترسیدم به داخل بروم.

    حس فوق العاده ای دارد. هنگامی که فوتبال بازی می کنم فارغ از دنیا می شوم و به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم. فوتبال بازی کردن روحیه آدم را عوض می کند. واقعاً نمی توانم بیان کنم جهت من فوتبال چقدر لذت بخش هست. آدرنالینی که در اثر هیجان بازی فوتبال در بدن ترشح می شود به شدت نشاط آور هست. به طور کلی هیچ ورزشی جهت من جالب تر از فوتبال نیست.

    * از چه زمانی به فوتبال علاقه مند شدید؟

    از جام جهانی سال ۲۰۰۲ هنگامی که ۱۲ سالم بود با دیدن این بازی ها عاشق فوتبال شدم. بعد از آن تا به الان هر لحظه فوتبال و اتفاقات آن را دنبال می کنم و شدیداً فوتبالی هستم. به علت همین علاقه شدید به فوتبال، مدتی در تیم فوتسال سپاهان بازی می کردم که تجربه فوق العاده ای بود، ولی به علت علاقه زیاد به سینما ترجیح دادم وارد عرصه بازیگری شوم. نگاه من به فوتبال تفریحی بود و به علت درس خواندن فوتبال بازی کردن را رها کردم. قطعاً اگر بازیگر نمی شدم صد درصد از همان بچگی فوتبال را به صورت حرفه ای دنبال می کردم و فوتبالیست می شدم، ولی هنر را به ورزش ترجیح دادم.

    *در چه پستی بازی می کردید؟

    بازی مسی و سبک زندگی رونالدو را دوست دارم/ عاشق بازی علی کریمی بودم ، آزاده زارعی

    من عاشق گل زدن بودم و هستم به همین علت هر موقع و هرجا که بازی کردم مهاجم بودم.

    *بازیکن مورد علاقه شما چه کسی است؟

    من فوتبالیست حرفه ای نیستم که الگوی خاصی داشته باشم، ولی به شدت به سبک بازی لیونل مسی علاقه دارم و بازی او را می پسندم. ضمن اینکه از سبک زندگی کریستیانو رونالدو خوشم می آید، چون در هر زمینه و از هر لحاظی درجه یک هست. خیلی دوست داشتم مثل رونالدو حرفه ای زندگی می کردم.

    آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون به خبرورزشی گفت: به خاطر نقش در یک فیلم با ظاهر پسرانه تا در ورزشگاه رفتم، ولی ترسیدم به داخل بروم.

    *طرفدار کدام تیم اروپایی هستید؟

    من به شدت بارسایی هستم و بازی ها و نتیجه های این تیم را دنبال می کنم و از دیدن بازی های این تیم لذت می برم.

    بازی مسی و سبک زندگی رونالدو را دوست دارم/ عاشق بازی علی کریمی بودم ، آزاده زارعی

    *تیم های داخلی چطور؟

    من علی رغم همه نه پرسپولیسی هستم و نه استقلالی. من طرفدار پروپا قرص تیم های اصفهانی به خصوص سپاهان هستم.

    * اوضاع سپاهان را چطور می بینید؟ این تیم می تواند بعد از چند سال قهرمان شود؟

    سپاهان کادر فنی خوب و بازیکنان باکیفیتی دارد و تا اینجا هم نتیجه های بسیار خوبی کسب کرده و قطعاً یکی از مدعیان مهم قهرمانی خواهد بود. امیدوارم امسال سپاهان قهرمان شود و جام به اصفهان برود.

    * در مورد حضور بانوان در ورزشگاه چه نظری دارید؟

    من از بچگی جزو آرزوهایم بوده که روزی به ورزشگاه بروم. در فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» در سن ۱۹ سالگی نقش یک پسر را بازی کردم که جهت رسیدن به آن نقش مجبور شدم موهایم را از ته بزنم و کچل کنم. در این فیلم کاملاً گریم و استایل پسرانه داشتم و به مدت ۶ ماه پوششم مردانه بود و با این ظاهر همه جا رفت و آمد می کردم. در آن وقت همه شرایط جهت رفتنم به ورزشگاه مهیا بود و من هم از پوشش و ظاهرم استفاده کردم و تا دم در ورزشگاه آزادی رفتم، ولی به علت شرایط و موقعیت شغلی ای که داشتم به داخل استادیوم نرفتم.

    در واقع وحشت باعث شد این کار را انجام ندهم. در حالی که مطمئناً هیچ کس با توجه به ظاهری که داشتم متوجه حضور یک دختر در ورزشگاه نمی شد. به طور کلی از دیدن زن ها در ورزشگاه خیلی خوشحال می شوم. به نظرم حق طبیعی آنهاست که در ورزشگاه ها حاضر شوند و از دیدن بازی ها در استادیوم لذت ببرند.

    * اهل کل کل کردن و کری خواندن هم هستید؟

    بله به شدت. من کلاً با همه کل کل فوتبالی دارم و کری می خوانم. با خانواده، دوستان و همکاران؛ و البته هر لحظه حق با من است و همه در کل کل فوتبالی با من کم می آورند!

    * بازی های اروپایی را دنبال می کنید؟

    من علاقه زیادی به دیدن فوتبال های اروپایی دارم و هر وقت وقت کنم بازی ها را دنبال می کنم. متأسفانه مواقعی که سر فیلمبرداری هستم نمی توانم خیلی از بازی ها را ببینم.

    * چند وقت دیگر بازی های جام ملت های آسیا برگزار می شود، تیم ملی می تواند قهرمان شود؟

    کار بسیار سخت و سخت هست. تیم های قدری وارد این بازی ها می شوند و قهرمان شدن در این بازی ها به مشکل حاصل می شود. ولی از صمیم قلب آرزو می کنم تیم ملی کشورم قهرمان آسیا شود تا دل همه مردم شاد شود.

    * در فوتبال کشور عزیزمان ایران به کدام فوتبالیست علاقه داشتید؟

    من هر لحظه علی کریمی را تحسین می کردم و سبک بازی او را خیلی دوست داشتم.

    * قبل از دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در تبریز و اصفهان، کاشیما حریف پرسپولیس را تشویق کردند.

    به شدت مخالف این قضیه هستم و تحت هیچ شرایطی این کار را تأیید نمی کنم. بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی ملی به حساب می آمد و پرسپولیس نماینده کشورمان در این بازی بود و باید از همه طرف حمایت می شد. کار این عده تماشاگر بسیار زشت بود و اصلاً جای هیچ گونه دفاعی ندارد. آن ها باید در استادیوم پرسپولیس را تشویق می کردند.

    امید یوسفیان

    واژه های کلیدی: سپاهان | فوتبال | قهرمان | فوتبالی | ورزشگاه | فوتبالیست | آزاده زارعی | لیگ قهرمانان آسیا


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار