چانه سیاسی شایعات وزارت کشور اخبار سیاسی و اجتماعی

چانه: سیاسی شایعات وزارت کشور اخبار سیاسی و اجتماعی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری «دشمن زن» یک میلیاردی شد , جدول فروش فیلم‌های در حال اکران

    فیلم سینمایی «دشمن زن» نخستین فیلم کریم امینی در دومین هفته از اکران خود به فروش ده میلیارد تومانی دست یافته و توانسته دومین جایگاه جدول فروش هفتگی سینماها را ب

    «دشمن زن» یک میلیاردی شد , جدول فروش فیلم‌های در حال اکران

    جدول فروش فیلم های در حال اکران؛ «دشمن زن» یک میلیاردی شد

    عبارات مهم : میلیون

    فیلم سینمایی «دشمن زن» نخستین فیلم کریم امینی در دومین هفته از اکران خود به فروش ده میلیارد تومانی دست یافته و توانسته دومین جایگاه جدول فروش هفتگی سینماها را به خود تخصیص داده شده است دهد.

    به گزارش فیلم نت نیوز، از میان فیلم هایی که این روزها روی پرده سینما هستند، انیمیشن «فیلشاه» از جمله فیلم هایی است که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و توانسته جایگاه ششم جدول فروش را جهت خود حفظ کند. همچنین فیلم «دلم می خواد» بهمن فرمان آرا که دومین هفته اکران را سپری می کند به جایگاه چهارم جدول فروش رسیده این درحالی است که «تگزاس» همچنان با قدرت در صدر قرار دارد.

    فیلشاه؛ رتبه ششم

    «دشمن زن» یک میلیاردی شد , جدول فروش فیلم‌های در حال اکران

    فیلم انیمیشن «فیلشاه» با گذشت ۱۵ هفته از اکران همچنان جزو شش فیلم پرفروش سینما هست. داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می خورد. مدیر گله فیل ها صاحب فرزندی می شود که همه انتظار دارند جانشین مدیر گله باشد، ولی علی رغم تصور همه «فیل شاه» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده اش هر لحظه باعث تخریب و خرابکاری می شود. «فیلشاه» با ۱۵ هفته اکران اکنون در ۶۶ سالن جهت مخاطبان روی پرده می رود و با فروش هفتگی ۷۸ میلیون تومان تاکنون بیش از ۷ میلیارد تومان فروش داشته است.

    چهارراه استانبول: رتبه پنجم

    «چهارراه استانبول» آخرین ساخته مصطفی کیایی است که فیلم هایش هر لحظه جزو آثار پرفروش و پرمخاطب سینما بوده هست. «چهارراه استانبول» اثری پربازیگر است که داستانی باعشق و اجتماعی دارد و نخستین فیلمی است که به اتفاق آتش سوزی ساختمان پلاسکو پرداخته هست. آخرین ساخته مصطفی کیایی به علت نبود تبلیغات خوب تاکنون نتوانسته مسابقه خوبی با دیگر فیلم های روی پرده داشته باشد، ولی با این حال طی هفته های اخیر توانسته به جمع فیلم های پرفروش برسد. شاید در صورتی که جهت تبلیغات این فیلم فعالیت بیشتری می شد، می توانست فروش بهتری داشته باشد. «چهارراه استانبول» در حال حاضر با ۸۶ سالن و بیش از هشت هفته اکران نزدیک به ۳ میلیارد تومان فروش داشته و تا این لحظه در جایگاه پنجم جدول فروش نشسته است.

    فیلم سینمایی «دشمن زن» نخستین فیلم کریم امینی در دومین هفته از اکران خود به فروش ده میلیارد تومانی دست یافته و توانسته دومین جایگاه جدول فروش هفتگی سینماها را ب

    دلم می خواد؛ رتبه چهارم

    «دلم می خواد» ساخته بهمن فرمان آرا، فیلمی متفاوت از سایر آثار این کارگردان برجسته که بعد از چهار سال توقیف روی پرده سینما آمده و طی دو هفته اکران با ۷۵ سالن حدود ۹۰ میلیون تومان فروش داشته هست. «دلم می خواد» به پرسشها زیاد اقشار جامعه پرداخته هست. در این فیلم رضا کیانیان که نقش یک نویسنده را ایفا می کند، صدایی را در گوش خود می شنود که او را به رقص وا می دارد. فیلمی که اگر در وقت خود اکران می شد و تا این حد دچار ممیزی نمی شد قطعا می توانست سر و صدای زیادی را در اکران راه بیندازد.

    خجالت نکش؛ رتبه سوم

    «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی که توانست گروه تحریریه سایت بلورین عالی ترین فیلم اول را از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر دریافت کند به تاثیرگذاری دولت ها در رشد جمعیت و اینکه هر روز یک تصمیمی جهت خانواده ها گرفته می شوذ پرداخته هست. این فیلم توانسته با لحنی خوش و کمدی به تبلیغاتی که در تلویزیون در مورد تعداد فرزندان می شود، بپردازد و آن را به چالش بکشد. بازی خوب احمد مهران فر و شبنم مقدمی در این فیلم توانسته به کمک ریتم فیلم بیاید تا ارتباط بهتری را با مخاطبان برقرار کند. این فیلم بعد از ۸ هفته اکران با داشتن ۱۱۶ سالن تاکنون نزدیک به ۳ میلیارد تومان فروش داشته است.

    «دشمن زن» یک میلیاردی شد , جدول فروش فیلم‌های در حال اکران

    دشمن زن؛ رتبه دوم

    «دشمن زن» فیلمی از کریم امینی به تهیه کنندگی حسین فرحبخش با داستانی بازخوانی شده است از فیلم «مهمان» با بازی زنده یاد ناصر ملک مطیعی ساخته شده است هست. فیلمی کمدیبا بازی سام درخشانی، بهاره کیان افشار، الناز حبیبی، گوهر خیراندیش و بهرنگ علوی که تا حدودی هم به عنوان اینترنت و افراد مشهور اینستاگرام پرداخته و آنها را به تمسخر گرفته که بذون داشتن هیچ پیشینه ای فالوورهای زیادی دارند و از این راه درآمد زیادی کسب می کنند. فیلم «دشمن زن» با دو هفته اکران در ۱۱۲ سالن توانسته فروش خوبی داشته باشد و با حدود یک میلیارد و صد میلیون تومان فروش دومین فیلم پرفروش این هفته باشد.

    فیلم سینمایی «دشمن زن» نخستین فیلم کریم امینی در دومین هفته از اکران خود به فروش ده میلیارد تومانی دست یافته و توانسته دومین جایگاه جدول فروش هفتگی سینماها را ب

    تگزاس: رتبه اول

    «تگزاس» به کارگردانی مسعود اطیابی و با بازی حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی و سام درخشانی بعد از ۱۰ هفته اکران هنوز در رتبه اول فروش قرار دارد. این فیلم با شعار «هیچ وقت یک ایرانی را ترساندن نکن حتی در تگزاس» مخاطبان خود را دعوت به دیدن فیلم می کند. فیلم «تگزاس» بعد از گذشت ده هفته با فروش هفتگی ۵۷۷ میلیون تومان توانسته رتبه نخست را به خود تخصیص داده شده است دهد و تا کنون بیش از ۱۱ میلیارد تومان فروش داشته باشد.

    «دشمن زن» یک میلیاردی شد , جدول فروش فیلم‌های در حال اکران

    واژه های کلیدی: میلیون | پرفروش | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار